יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מתריע: "הענף בקריסה"

שטח נדלני No Comments on יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים מתריע: "הענף בקריסה"

ערן סיב יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים לעו"ד נתנאל לאופר ב"שטח נדלני": "המתווה של הממשלה לא מתאים לענף השיפוצים, וגם אם יכניסו פועלים פלסטיניים אף אחד לא יסכים להכניס אותם לביתו לביצוע שיפוצים. עד ה-7 באוקטובר המדינה עודדה אותנו להעסיק עובדים פלסטינאים. איך המדינה רוצה שנשרוד עכשיו? וביום שאחרי המלחמה – מי ישפץ את יישובי עוטף עזה והצפון?"

אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, התראיין בתוכנית 'שטח נדל"ני' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר והתייחס למצוקה בענף ברקע המלחמה: "המתווה של הממשלה לא מתאימה לענף השיפוצים, וגם אם יכניסו פועלים פלסטיניים אף אחד לא יסכים להכניס אותם לביתו לביצוע שיפוצים. אנשים תקועים באמצע שיפוצים ובוכים".

לדבריו: "עובדי שיפוצים לא יכולים לעבוד את הימים והשעות כמו פועלי בניין. ודרך תאגיד שלוקח אחוזים על כל עובד – גם מוציא את האפשרות מהרמה המעשית. ענף השיפוצים בקריסה. עד ה-7 באוקטובר המדינה עודדה אותנו להעסיק עובדים פלסטינאים. איך המדינה רוצה שנשרוד עכשיו? וביום שאחרי המלחמה – מי ישפץ את יישובי עוטף עזה והצפון?".

עוד אמר כי: "קבלני שיפוצים רבים עוזבים את הענף ומחפשים עבודה אחרת. המדינה פוגעת בנו פעמיים, גם במצוקה בענף וגם בהתעלמות מהזעקה שלנו".

האזינו



0 תגובות